tisdag 14 juli 2009

Long time, no blog

Inte helt oväntat går min blog inte så bra...

Jag kan ju i alla fall tala om att efter mycket jobb (mycket mer än vi hade räknat med) så har jag tagit den första duschen i det nya badrummet i morse. Sweet! Jag hade glömt hur skönt och bekvämt det är att ducha när man slipper stå och balansera i ett halt badkar. Även toan funkar nu. Fortfarande grejjer att göra där dock. Ska få dit dom sista silikon-fogarna, sätta upp lite krokar och hyllor och dessutom få upp hela bänken med tvättställ och allt. Pga lite dålig planering kommer inte bänkskivan för ens den 21:a. Men vi klarar oss nog.

Det är rätt gött med en egen trädgård. Man kan t.ex. få för sig att grilla bara det är uppehåll några minuter. Det gjorde vi i går.

Nästa projekt är att få ordning på min garderob. Som det är nu ligger rena och smutsiga kläder i en prydligt ihopkorvad hög på golvet. Så har det varit i två veckor. Börjar bli lite ohållbart.

Jag skulle väl ha postat lite bilder men jag spelar martyr i stället och säger att jag inte kan för ens jag har fått en lika fin telefon som Linnea har. Snyft.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Yay! Välkommen tillbaka till overkligheten! :)

14 juli 2009 kl. 15:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida