tisdag 26 maj 2009

Schemata


I onsdags var jag, Per och Anders ute och dansade med artonåringar utklädda till disneyfigurer.

I torsdags vet jag inte vad jag höll på med.

I fredags hälsade vi på Linda och Anders och lagade kroppkakor.

I lördags kollade vi på Lost och hängde lite med Jossan och Klas i Ånestad.

I Söndags firade vi bröllopsdag och åt frukost på Radisson. Sen kollade vi på Lost och gick en långpromenad och åt lumch i parken. Sen grillade vi i parken på kvällen.

I går jobbade jag och så hittade jag ett par fina skor. Church's. 6 000 spänn... Sen hängde jag och Anders lite.

Idag borde jag försöka boka en tvättid.

I morgon är det grillfest med jobbet.

På torsdag kanske jag ska packa lite grejjer.

På fredag får vi huset.

Nästa vecka är jag ledig och ska riva ut badrummet, och skriva klart mitt ex-jobb.

2 kommentarer:

Anonymous Michael sa...

Och varför var inte herrskapet utklädda?

27 maj 2009 kl. 08:39  
Blogger Per Salbark sa...

Vi visste inte vad som var på gång :)

Vi kom dit och tänkte dansa, så var hela stället fullt med gymnasie-treor som hade maskerad. =D

27 maj 2009 kl. 08:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida